VELKOMMEN TIL NYTT BARNEHAGEÅR!

MODIGE BARN,- i dag og for fremtiden. Et nytt og spennende barnehage år er i gang og vi gleder oss til å møte barna i deres lek, undring, utforsking og meningsskapende aktivitet. Både som enkeltindivid og som en del av fellesskapet.

I Hegle barnehage bruker vi de første ukene til oppstart og tilvenning. Det er viktig å legge til rette for en trygg og god start i barnehagen. Fokus i august vil være å ivarta alle barn, slik at de skal føle tilhørighet og være trygg. Barna tregnger tid og det får de!

Barn bruker humor for å få oppmerksomhet og utfordre grenser, men også for å få venner, utvikle språket og gi hverdagen mening. Når barna tuller og tøyser, ser vi at det ofte betyr at barna er trygge i barnehagen:). Vi skal tulle og tøyse mye sammen!

En artig reise på livets vei er vår visjon. Vi håper at dette året også skal fylles med mye moro og gode opplevelser.

Vi gleder oss til et nytt barnehage år, og ønsker alle velkommen tilbake:)

PS: Barnehagen har to planleggingsdager i uke 34 (mandag og tirsdag), og i uke 35 har vi friidrettsuke.