GOD SOMMER

Da er tiden kommet til at en nytt barnehageår er snart omme og jeg vil takke for et flott samarbeid gjennom året!

Dere er en fantastisk foreldregruppe å samarbeide med. Dere har stilt opp på arrangement og dere har gitt personale gode tilbakemeldinger, noe som vi setter pris på.

Dagene i barnehagen har vært fylt med lek og latter både inne og ute.  Vi har jobbet med lek og inkludering som en motvekt til utestengelse og mobbing.  De voksne har tatt utgangspunkt i barns egen lek og gitt barna kunnskap og forutsetninger i forkant av leken, også gjennom vårt arbeid med tema. Barna inkluderer hverandre både i rolle lek og konstruksjons lek. Det er fint å høre hvor flink barna er til å gi hverandre fine komplimeter og inkludere hverandre.

Noen av oss er allerede i feriemodus her i Hegle barnehage, noen barn og ansatte har allerede begynt sin ferie😊Noen av oss ser faktisk ikke hverandre igjen før godt uti august.

En etter en går også våre skolestartere ut av porten for siste gang her i Hegle barnehage. Tenker det er både en glede og forventning, godt blandet med vemod og savn - både for barna og foreldrene! Vi ønsker dem masse lykke til og gleder oss med dere. På vegne av personalet og meg selv ønsker vi alle skolestarterne med foreldre, lykke til på skolen.

Barnehagen har nå gått over til sommerbarnehage:

Fra uke 27: Avdelingene slås sammen

Uke 28: Ingen behov- vi holder stengt

Uke 29 og 30: Barnehagen feriestengt.

Uke 31: Avdelinger samarbeider, få barn i barnehagen.

Uke 32: Vi er avdelingsvis.

God sommer til alle!