VELKOMMEN TIL NYTT BARNEHAGEÅR!

Heisann! Velkommen tilbake etter sommerferie. Vi håper alle har hatt en fin ferie med familie og venner! Nå er hverdagen tilbake og den har også sin sjarm!

Barnehageansatte tar imot mange forventningsfulle barn som kommer spendte inn porten igjen etter flere uker hjemme. Vi gleder oss til å høre om sommerens opplevelser og starte opp med fin lek sammen med barna.

I år har vi 11 skolestartere/klubbunger,- 6 gutter og 5 jenter. Gruffalaffen har totalt 21 barn, mens det vil bli 9 unger på Romlesnurr.

Vi har gode baserom til hver avdeling, og har i tillegg grupperom og gymsal vi kan disponere. Uterommet er også innholdsrikt og vi har flotte turmuligheter. Det blir fint å komme i gang igjen😊.

De første ukene etter ferien brukes til tilvenning og bli kjent. Vi må også finne tilbake til våre gode rutiner og regler, og skal selvfølgelig ha det artig og leke masse sammen!

I uke 34 skal vi ha vennskapsuke. Gjennom uken gjennomfører vi ulike aktiviteter, og aktivitetene kan gjerne gjennomføres to og to. Alt med fokus på at det viktigste er å delta og ha det artig sammen.

Barnehagens årsplan ligger på vår hjemmeside, og det vil i september komme månedsplan fra hver andeling i KID-plan.

Vi ønsker barn, foreldre og personalet velkommen tilbake etter sommerferien. Nye barn og foreldre ønskes spesielt varmt velkommen!