TAKK FOR DET GAMLE

Adventstiden i barnehagen er alltid spennende og full av magi. Midt i juleforberedelser kommer vi over i gult nivå, og Corona er igjen en del av hverdagen vår...

Det er innført gult nivå i alle barnehager, og vi har igjen innført økt renhold og begrenset treffpunkter mellom avdelinger. Det overordnede målet ved gult og rødt nivå er at barn og ansatte har et begrenset antall kontakter og holder oversikt over disse.

På Hegle har vi hatt ei fin adventstid. Nisser og alver hver dag, med julemagi. Juleverksted. Fantastiske samlingsstunder med brev fra våre nissevenner, mailer og filmsnutter, samt herlig utetid med artige aketurer.

Vi håper vi kan møte nytt år på grønt nivå, men vi får vente å se.

Et nytt år har straks gått, og vi i Hegle barnehage vil benytte anledningen til å ønske små og store ei riktig GOD JUL & et GODT NYTTÅR!

Ta godt vare på hverandre.

«Måtte juletiden bli lykkelig og fylt med latter og glede.

måtte den gi deg gode minner med hele familien til stede».