VELKOMMEN TIL NYTT BARNEHAGEÅR!

Omsorg er en forutsetning for barnas trygghet og trivsel, og for utvikling av empati og nestekjærlighet. I barnehagen skal alle barn oppleve at de blir sett, forstått og respektert, og få den hjelp og støtte de har behov for (Rammeplan, s. 19).

Sommeren er på hell, og vi ønsker alle barn og foreldre hjertelig velkommen til et nytt barnehageår!

Starten av året vil som vanlig være en tid for trygghet, relasjonsbygging og vennskap. I tillegg til den daglige kontakten så vil informasjon til dere foreldre blir sendt ut på e-post eller lagt ut på vår hjemmeside.

Koronaepidemien er dessverre ikke over, men vi er på grønt nivå. Grønt nivå kjennetegnes ved at barnehagehverdagen kan organiseres som normalt. Det vil si vanlig organisering av avdelingene. Om det skal bli en oppsving i koronaen, har vi planer for å gå tilbake på gult og rødt nivå raskt.

Vi fram til et spennende og innholdsrikt år, og håper på et godt samarbeid med dere, til det beste for barnet.