UT PÅ NYE EVENTYR- VI REISER LANGT BAKOVER I TID

I JANUAR BEGYNTE EN NY TIDSREISE PÅ HEGLE BARNEHAGE. VI REISER LANGT, LANGT BAOVER I TID. HELT TILBAKE TIL DER DINOSAURENE HERSKET PÅ JORDEN.

Vi blir skal starte dette 1/2 års tema i Juratiden.

Inne på småbarnsavdelingen er det kommet en reiseportal. Det står skrevet "ikke rør" på alle knappene i portalen, men Romlesnurr og Gruffalaffen klarte ikke å la være. De trykket på knappen og reiste tilbake til den tiden det fantes dinosaurer på jorda. Barna på barnehagen har fått reisebrev i fra de to maskottene, og lurer veldig på hvordan brevene kan komme frem til barnehagen?

Gjennom tema skal vi se på fakta, laga dinosauregg, tegne og forme dinosaurer og dramatisere.

Hvor reiseportalen fører de to maskottene vet vi ikke, men at vi opplever masse spennende , det er vi helt sikre på. Vi håper Romlesnurr og Gruffalaffen finner veien tilbake til reiseportalen, og etterhvert reiser videre.....