EN DANNELSESREISE

I perioden januar-juni 2018 skal barnehagen ut på en ny og spennende reise. Denne gangen skal vi se nærmere på oss selv! Vårt fokus vil være å bli kjent med oss selv, kroppen, sansene våre og våre venner. Vi skal forsøke å koble dette sammen med bevegelser, magi og kanskje litt tryllerier??

Gjennom dette 1/2 års prosejektet skal vi skal bruke kroppen vår på mange ulike måter, både for oss selv og gjennom samarbeid med andre.

Alle 7 fagområder vil bli tatt i bruk i prosjektet, og vi vil sammen med barna utforske, undre oss og prøve nye ting. Vi skal arbeide både ute og inne og ikke minst vi skal ha det gøy!

Romlesnurr og Gruffalaffen, våre maskotter, reiste i januar ut på ny oppdagelsesreise. De har falt gjennom vår magiske portal og havnet med et sirkus. Parallelt med vårt arbeid med oss selv skal vi bli kjent med ulike figurer og skikkelser fra sirkuset, både dyr og mennesker. Vi skal ha et artig proskjekt:)

.